floridacynt.reismee.nl

'Where dreams come true'

Lieve Dagdromers,

Dinsey is een plek waren dromen uitkomen, zo wordt Disney verkocht in al hun advertenties. En stiekum is dit ook wel een beetje waar. Wie had dat ook gedacht een paar jaar geleden. Ikhelemaal alleen naarFlorida om te werken voor de grootste entertainment company of theworld. WaltDisney World! Maar hier blijft het niet bij, zo als al te lezenwas heb ik een bezoek gebracht aan Miami, Ik weet nog heel goed in het eerste jaar van mijn opleiding dat er voor het vak Engels een presentatie moest worden gehouden over een eigen gekozen onderwerp. Veel klasgenootjes deden het over grote steden,vanover de hele wereld. Zodoende ook ik.Mijn keuze viel op Miami, helemaal niet met de gedachtenhier ook ooit eenkeer en bezoek aan tebrengen (Zou leuk zijn, maar ja wanneer en hoe), maar ruim 3 jaar later is dat dus nu algebeurt.

En staat nog een groot iets op deplanning. En daar zijn de tickets ook al voorgeboekt. Samen met mijn collega Christine uitAustraliavlieg ik op 24 october naar......... NEW YORK! En daar blijft het niet bij, we gaan ook een bezoekbrengen aan Washington DC. Zijn er al mensen jaloers

Cool

Hierbij wil ik dan ook even zeggen, laat je dromen niet varen maar ga er voor. Het leven is te kort om alleen maar te werken, geniet van het leven en van de mensen om je heen!

Heel veel liefs,

Een grote dromer

Laughing

9 Nov. ELECTRIC DAISY CARNIVAL (LINE-UP UNKOWN)

Reacties

Reacties

Sabrina

You go, girl! Groot gelijk heb je. Live life to the max (nog zo'n mooie slogan van een Amerikaanse marketing gigant). Doe Barack de groeten van me als je in Washington bent (we houden HOPE).
Geniet, geniet, en geniet nog wat meer!
X uit Snits

Bert, Alie en Harold

Wat geweldig Cynthia, naar New York. Uit al je verhalen is goed te lezen dat je er van geniet. Prachtig wat de stage in Amerika jou allemaal brengt. Fijne tijd daar,
lieve groet van Bert Alie en Harold.

Hester

Helemaal gelijk Cynthia, goed gezegd!! En als ik het goed begrijp ben je dus vandaag onderweg naar New York! Heel veel plezier daar!!

Liefs Hester

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!