floridacynt.reismee.nl

MIAMI !!!

Lieve thuisblijvers,

Daar washet daneindelijk. De dag om een bezoek te brengen aan Miami. Een dag waarik al erg lang naar uit keek en die ook hoog aan mijn bucket lijstje stond. Mischien zelfs wel aan de top. De dag begon onzettend vroeg 4am vertrok te bus.Of mischien beter gezegt laat, want tijd om te slapen had ik helaas niet meer na de HalloweenParty. 2 bussen vol met enthousiste cast member verdwenen uit zicht vanDisney op weg naar Miami. De reis was lang,+/- 5 uren, dit door de tussenstop, vertragingen door dat een bus niet de snelheid van een auto kan halen. We kwamen rond 10am aan in Miami. Wat mij gelijk op viel was de gigantische villa's aan de waterkant. Met de nog grotere jachten voor de deur.

De bus zette ons of op Ocean Dr. Dat betekende dat we zo op het strand stonden. Na de groepsfoto ging iedereen zijn eigen gang. Kristel en ik zijn eerst heerlijk op het strand neer geploft. Parrel witstrand met een prachtig blauwe oceaan om heerlijk in te zwemmen. Heerlijk genieten. Hier hebben we dan ook even wat uurtjes slaap ingehaald. Na dat we een beetje rood waren gekleurd van de zon hebben we besloten de boulevard af te gaan om heerlijk een lkkr cocktailtje (voor mij zonder alchol) te drinken.En ja het beeld van rijke, goeduitziende mensen met prachtige auto viel een klein beetje tegen. Ze waren er wel maar in kleine hoeveelheden.

Nadat we lkkr waren uitgerust op het terras zijn we naar Miami Ink gelopen. De beste tatooshop op de wereld vind ik zelf. Hier zijn we ook even binnen geweest. Mochten er mensen zijn die dit intressant vinden ik heb meer foto's voor de liefhebbers als ik in Januari weer in Nederland verschijn

Wink

Rond 6pm vertrok de bus weer richting Orlando. Een dag om nooit meer te vergeten!

Liefs,

Cynthia

Reacties

Reacties

Gryt en Vera

Hoi Cynthia,

Wat beleef je toch veel. Fijn dat het je zo goed gaat. Je bent alweer bijna 3 maanden onderweg en zelfs voor ons lijkt het lang geleden dat je weg ging!
We houden je in de gaten. Veel liefs en succes voor de komende maanden!

Jacky en fam,

Hoi Cynthia,

Wat vliegt de tijd,je hebt nog steeds veel plezier,houden zo.Leuk voor je dat je meer van Amerika mag gaan zien,heit soe dit ek wol wolle tink ik.

Leafs út Niawier, in dikke knuf.

Jacky en fam.

Hester

Hey Cynthia!

Al weer van alles beleefd lees ik wel! Ik liep achter, dus heb nu alle stukje van september maar even in één keer gelezen. Zo te zien en te lezen heb je een mooie tijd daar!! Veel plezier nog! en je komt nu toch niet met een tattoo thuis? :-P

Groetjes van mij en ik moest er nog bij zetten. Ook de hartelijke groeten van tante Betty ;-)

Elizabeth

Hee meid!

Leuk om je verhalen te lezen, blij dat je het naar je zin daar hebt! Hoor ook wel verhalen van Ester, dus blijf goed op de hoogte:)
Veel plezier nog!

xxx

Ali Boorsma

Lieve Cynthia. Even weer een krabbeltje van mij.Zo te lezen en te zien is er geen tijd om je te vervelen daar. Wat gaat de tijd toch snel he. De helft van de stage is al haast weer voorbij. Rinsumageest is wel wat anders dan Florida he. Wat de temperaturen betreft is het wel een groot verschil met hier, wij hebben hier al heel wat regenwater op ons dak gehad. De herfstvakantie staat voor de deur ik hoop dat ze het volgende week wat beter treffen. Hester heeft mij opgegeven om met een klas van de Burgerschool achterom te kijken naar het verleden. Ik heb voor groep 7 een uur gepraat over de vorige eeuwen. De onderwerpen waren : Het stadhuis, de Waag, de monumenten en nog veel meer .
Ik wens je nog een hele leerzame en fijne tijd.
Hartelijk gegroet ALI

Mem Max en Heit

Lieve Dochter, wij zijn super trots op jou.
Fijn dat onze diamant nu al haar dromen kan waarmaken.
Tot dinsdag avond, voor ons wekelijks kletsuurtje.

gerry en yke

tjeetje, natuurlijk zijn wij jaloers.... maar alleen op wat je allemaal gaat doen, niet op jou persoonlijk, wij wensen jou alleen maar een geweldige tijd en doe wat je wilt doen, zo vaak zul je niet aan de andere kant van het grote water zitten. jij ziet en beleefd nu avonturen wat heel veel mensen niet eens durven. pas goed op jezelf. hele dikke tut ut frieslân fan gerry en yke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!