floridacynt.reismee.nl

Mickey's Halloween Party!

Happy Halloween!

Bij deze wil ik graag even vertellen dat ik al weer 2 maanden in Florida verblijf. De tijd vliegt voorbij. Vandaag was mijn eerste les 'Organizational Leaderschip'. Er moet natuurlijk ook wat geleerd worden het is niet alleen maar feest. De les was erg intressant, en vooral de professor zorgde daar voor. Een oud mannetje met veel wijsheid en een hoop humor. Zie erg uit naar de volgende lessen. In totaal 10, elke dinsdag ochtend van 8:30 tot 12:30. De laaste les sluit of met een presentatie en dan mag blijken of ik geslaagd ben voor dit semester.

Na het serieuze werk van de ochtend werd het die avond wel weer tijd voor plezier. Samen met mijn huisgenootje Cat hadden we kaartjes gekocht voor 'Mickey's, Not so Scary Halloween Party!'. Magic Kingdom in Halloween style, Speciale parade, a lot of free Candy and a lot of characters. Veel mensen gingen verkleed het park in. Zo ook mijn huisgenootje. Helaas had ik geen genoeg tijd om een leuke outfit te scoren. Maar het leverde wel ontzettend veel plezier op. Hele gezinnen verkleed in verschillende kostuums van pirates, tot princessen, cowboy's en animatie figuren alles was aanwezig...

Vorige week heb ik ook een bezoek gebracht aan de Asian Market en aan hetOctoberfest. (Ja, in september en zonder bier) Maar welontzettend leuk en traditioneel. Dit heb ik samen gedaan met Kristel en Louise.

Nu iknet thuis ben van de HalloweenPartyben ik in afwachting tot het 4am is. Want op dat tijdstip vertrek de bus naar MIAMI!!! Dus nog ff een uurtje kletsen met mijn huisgenootje Alexa die ik even 'into the seen of good music' breng met een staaltje Hardstyle, Electric and some festival music. Hahayou'r Crazy!En dan op naar het volgende avontuur.

Wordt vervolgt............

Reacties

Reacties

Ester

super! veel plezier ^^

Alex

Hmmm Miami !, BtdtGtts Nttawwt, Dokkum is ook leuk ;)

Ali Boorsma

Lieve Synthia.Een tijdje geleden heb ik ook een mailje gestuurd Schijnbaar is die niet verstuurd. Maar nu hoop ik dat het wel lukt. Wat maak jij veel mee. Je bent zo emthousiast. De helft van je stage is haast weer voorbij. Inmiddels spreek en versta je perfekt engels denk ik. Heel veel liefs en ik blijf te volgen DOEI

Martinus

Hee Cynthia,

Ik heb je nooit succes gewenst daar in florida! Dus nog bij deze :). Je bent er alweer een paar maanden en zo te lezen heb je het daar wel naar je zin.
Veel plezier daar nog!

Groetjes,
Martinus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!