floridacynt.reismee.nl

HOLA!!!

Hola!
Mijn welkomsgroet bij 'Coronado Springs', omdat het een spaans resort is

Laughing
. Elke gast die ik tegen kom in het resort groet ik op deze manier. HOLA!!!! (Meer spaans ken ik niet,moet ook snel overschakelen naar engels want soms krijg ik een heeeeel verhaal in het spaans 'No Espanolas')

Inmiddels vliegt de tijd voorbij. Ik werk gemiddeld 4 dagen in de week en heb 3 dagen vrij. Ik zal even een omschrijving geven van mijn sppr hectische drukke leven

Cool
.

WORKING DAY:
Over het algemeen heb ik veel avonddiensten. Dus begin ik gemiddeld tussen een uur of 4PM en 7PM. Dat betekent eerst heerlijk uitslapen, dan even ontbijten en douchen (als ik echt laat begin dat kun je lezen bij 'Day Off' wat er dan op de planning staat). +/- een uur voor ik ga werkenloopik naar de bushalte. De bus breng me naarhet 'Magic' gebied. Even omkleden en danwerken; in & uit checken, vragen beantwoorden, problemen oplossen, praatjes met collega's engasten enz.... Na mijn dienst weer naar Patterson met de bus. (Of na 2AM met het Taxi busje van 'Disney Program').

DAY OFF:
Een day off betekent: Tijd om leuke dingen te doen, zoals met mijn huisgenoten naar Blizzard Beach/Waterpark. (We mogen als cast members ook weergratis naar de waterparken. Dit was eerstniet toegankelijk voor ons wegens het hoogseizoen.)Kijk voornieuwe foto's ook even in het album. (Heb aangepast album gemaakt voor allerlei leuke/vreemde en grappige foto's). Verder; gaan stappen met Kristel en haar huisgenoten, Naar houseparty's, bezoek aan Magic Kingdom, Hollywood Studios, Animal Kingdom, Epcot, Dowtown Disney of Orlando (centrum). Beetje relaxen en bruin worden
Cool
. GEWOON GENIETEN VAN HET LEVEN!!!

Or: The laundry, groccery shopping a Wall mart or cleaning my appartment.

Frown

Of aangehouden worden door de Americaanse politie met sirene's en al

Undecided
. Kunnen we weer afstrepen van de Bucket list. Was niet ernstig hoor, iets met de verzekering van de auto.

Dus zoals je kunt lezen heb ik het heel er zwaar hier in het zonnige Florida. Wie nog iets meer wil weten over Isaac the Tropical Storm; 3 dagenregen en hevig onweer is het enige wat ik heb meegekregen. (Konmijn kortebroekomruilen voor een lange broek). Verder wens ik iedereen veel plezier met het nieuwe schooljaar en hun job!

Veel liefs!

9/18START OF MY LESSONS: ORGANIZATIONAL LEADERSCHIP

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!