floridacynt.reismee.nl

Happy Birthday!

Lieve Allemaal!

Via deze weg wil ik iedereen ontzettend bedanken voor alle felicitaties. Via mijn blog, mail, sms, telefoon, Hallmark kaartjes (in het bijzonder de kipjes

Laughing
) en via skype (live gezongen 'Happy Birthday').

Also thank you for all the balloons on my work location.

My dear roommates for buying a sweet, lovellyand beautifull chocolate birthday cake and the home made cookies. Thank you Carly, Katleen, Cat, Sarah en specially Alexa!

Laughing

Dus nogmaals bedankt; Dokkum, Sneek, Zuidwolde, Rinsumageest, Damwoude, Anjum en Dronrijp.

A MAGICAL DAY!!!

LOVE YOU ALL!

HOT NEWS: HURRICANE ISAAC IS COMING !!!

Surprised
Undecided

Reacties

Reacties

jacky

Hoi Cynthia,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Leuke dag gehad?
Ik hoorde dat het met heit,mem,max erg leuk was.
Nog een fijne tijd daar en werk ze.

A big hug from, Dirk,Jacky,Moniek,Kristine

Hester

Hey Cynthia!

Je had het nog zo duidelijk gezegd,maar toch was ik het adres van je site weer vergeten. Gelukkig wist je heit het! Leuk om je verhalen te lezen en foto's te bekijken! Ik geloof dat je het goed naar de zin hebt daar! Succes met alles en ik zet je site nu bij m'n favorieten, dus ik blijf je volgen!!

Groetjes Hester

Hester

Ow en nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!! En hoe is het gegaan met Isaac?

Henk, Betty en Joppe

He Cynthia, wat leuk om zo je reis te kunnen volgen! We kregen het adres van Hester. Het is wel laat maar toch nog van harte gefeliciteerd met je twintigste verjaardag! Geen tiener meer dus. Een hele fijne en leerzame tijd toe gewenst. Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!