floridacynt.reismee.nl

Family!

Hallo lieve vrienden en familie,

Het is al weer 3 weken geleden dat ik iets op mijn blog plaatste dus hoog tijd voor een nieuw hoofdstukje. Dit betekent tevens dat ik alweer een maand in Florida verblijf. De tijd vliegt voorbij.

Op 6 augustus kwamen mijn ouders en Max mij opzoeken in het zonninge Orlando. Ze verbleven in het 'Disney Carribean Beach Resort' zo'n 10 min afstand van mijn appartement.Twee weken zijn ze hier geweest het was echt sppr gezellig en wat hebben we veel gedaan; Alle 4 Disney parken bezocht, en Epcot zelfs 2x, geregeld heerlijk uit eten, shoppen inclusief bezoekje aan de Walmart, Florida Mall en Millenia Mall, bezoek aan Downtown Disney, mijn appartment enmijn werkplek op 'Disney Coronado Springs Resort' bezichtigd, heerlijk relaxen bij het zwembad.... eigenlijkte veel om op te noemen.

Helaas had ik geen 2 weken vrij dus moest er wel gewerkt worden. Ik ben eindelijk uit mijn 'trainingsfase' (Na een resort orientation dag, 5 dagen werken met trainer, dagje Back Office en dagje online trainingen) mag ik nu zelfstandig shiften draaien bij de Front Desk (Earn my ears

Laughing
). En mijn eerste dag alleen was een druke dag. Ruim 850 Check-in
Surprised
. Is even wat anders dan bij NH Naarden. Maar ontzettend leuk werk om te doen en heb ook ontzettend lieve, leuke en behulpzame collega's. Dit komt zeker goed te komende maanden.
Als je het leuk vindt om iets meer over mijn werkplek te weten. Kijk dan even onder 'LINKS'(rechts op mijn blog) om een rechtstreekse link naar mijn resort 'Coronado Spings Resort' te vinden.

Na twee weken ontzettend veel plezier en gezelligheid beleeft met mijn lieve familie kwam ook weer de tijd om te vertrekken. Op 20 Augustus zijn ze naar Miami gereden voor hun terugvlucht naar Nederland. Best beetje droevig maar een prachtige herrindering rijker. Super bedankt voor de mooie tijd!

Kijk voor foto's ook even in het foto album.

Veel liefs,
Cynthia

PS; IT'S MY BHIRTDAY TOMORROW, I'M GONNEBE TWENTY YEARS!!!!

Laughing
Laughing

Reacties

Reacties

Veronica

Hoi Cynthia,

Twee weken is zeker heel kort, wat een drukte. Maar je verhaal is weer spppprrrr en het belangrijkste jullie hebben genoten.

Langs deze weg, alsvast hartelijk gefeliciteerd met je 20 lentes, zal een heerlijk chocolade taart bakken!

Fijne dag en tot mails.

Elizabeth

Hee meid! leuk om ff je blog te lezen! Blij dat je het naar je zin hebt daar.

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hele fijne dag toegewenst morgen:)

Liefs

Bert, Alie en Harold

Hey Cynthia,
We horen en zien dat je samen met je ouders en Max fijne weken hebt gehad. Het roept bij ons herinneringen op, ook wij zijn in alle parken geweest. Bert is in the Tower of Terror geweest, ik keek ernaar samen met Harold (hij was destijds 5 jaar). Wij horen en zien natuurlijk nog meer verhalen tegemoet en wensen je een fijne, leerzame tijd toe in Florida.
Cynthia, alvast onze felicitaties voor je 20e verjaardag!

Gerry en Yke

hee, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Cynthia! en een gezellige dag in het verre Florida. we vinden het prachtig om jouw verhalen te lezen, dus blijf ze schrijven. zo vaak zit er niet iemand van onze familie zo ver weg.. het is heel bijzonder wat je allemaal beleefd, geniet ervan en pas goed op jezelf.
dikke tut van ons allemaal. leafs Gerry en Yke

Alex, Sjoukje en Max

Lieve Cynt,

Na na naa na na naa, na na naa na naa naa,
happy birthday dear Cynthia, happy birthday to you !!

Gefeliciteerd met je TWINTIGSTE verjaardag!

Heel jammer dat we niet t/m vandaag hebben kunnen blijven om het samen met je te vieren, maar we wensen je hier vanuit ('t kneuterige) nederland een hele mooie dag toe

Your loved one's, Heit, mem & your brother

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!