floridacynt.reismee.nl

Traingen & Relaxen!!!

Lieve thuisblijvers,

Al weer 2 weken woon ik nu in Florida, en het bevalt me nog steeds prima. Deze week veel trainingen gevolgd op voorbereiding voor mijn werk achter de Front Desk. Lange traingen met ontzettend veel informatie. O.a history van Disney World, check-in, check-out,betaalmiddelen, tickets, Disney Dining plan, transport,members, Dinseyvacation clubenz... Ook hebben ze op deDisney University eenFront desk na gemaakt zodat je met je studiegenoten kon oefenen.

Morgenheb ik mijn officeele eerste dag bij 'Coronado Springs Resort'. Vind dit wel spannend dus ben wel een beetje zenuwachtig. Maar gelukkig krijg je een persoonlijke trainer dus dat geeft wel een goed gevoel.

De eerste werkdag morgen, betekende ook dat ik dit hele weekend heerlijk lekker vrij was. Dus tijd om de omgeving te ontdekken, nieuwe contacten op te doen en natuurlijk heerlijk te relaxen.

Zodoende heb ik inmiddels 'Animal Kingdom' een kort bezoek gebracht, en heb ik de attracties in 'Magic Kingdom' en 'Epcot' even uitgeprobeerd. Heb al een paar keer heerlijk liggen zonnen aan het zwembad en ben ik het nachtleven van Orlando in gegaan. Zo doende hebben we op zaterdag met de Partybuseen club in het centrum van Orlando bezocht en gisteren de club 'House of Blues' in Downtown Disney. (The place to be for Disney Cast Members).
PS: Wel aan de fris natuurlijk de hele avond want de leeftijd voor drinken is 21.

Wink

Weer voldoende beleeft dus. En over 1 weekje al, komen mijn ouders en Max op bezoek. Hoe cool is dat! Dit was het wel zo beetje, ik laat snel horen hoe het me op de werkvloer bevalt in het bruisende America.

Groetjes,

Van Mickey en zijn vrienden!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!