floridacynt.reismee.nl

The First Few Days!

Hallo Everyone!

Gisteren na de 'Onboarding Session'at Vista Way, ben ik met samen met andere nieuwe studenten naar de Pool Party geweest. Zo doende leerde ik ook meer mensen kennen. O.a een ander Nederlands meisje genaamd Kristel, zij studeert aan de Stenden Hogeschool in Leeuwarden. Hoe klein is de wereld:D Hierdoor dezelfde avond bij haar thuis gezeten en haar huisgenoten ontmoet.

Vandaag was het tijd voor de 'Disney Traditions'. De bus vertrok vroeg. Namelijk om 6:30 en bracht ons naar Disney University. Hier veel lessen gehad over 'Safety rules' maar hierna een sppr leuke back stage tour gehad at 'Magic Kingdom'. Wist je wel dat er gehele stad onder het pretpark is alleen voor Cast Members? Je loopt lettelijk onder het kasteel. Dat is een vreemde gedacht niet? Na de tour terug naar de Disney University. Hier kregen we onze nametag (CYNTHIA, FRIESLAND/NETHERLANDS)en onze Disney ID Pas die ons gratis toegang geeft tot alle Disney parken en korting op alle aankopen die je doet op grond van Disney. Hoe cool is dat! :D

Toen het einde van de les in zicht was werd er op de deur geklopt. Het was Mickey Mouse!!! Hij wilde ons welkom heten als nieuwe Cast members van Walt Disney World. Sppr leuk natuurlijk!

AND THE MOST IMPORTANT POINT: MY INTERNSCHIP WILL BE AT 'CORONADO SPRINGS RESORT'. My first training day will be on Monday, July 23. :D

Nu is het weer tijd om afscheid te nemen omdat ik heb afgesproken met andere Cast members om samen naar Downtown Disney te gaan. En het hele weekend ben ik heerlijk lekker vrij. Dus genoeg tijd om leuke activiteiten te ondernemen Ik laat weer snel iets van me horen.

LOVE YOU ALL!!

Reacties

Reacties

Ester

hee meid!

klinkt super allemaal!
wou je de al de hele tijd mailen.. maar ik ben een of andere manier je mail kwijt geraakt!
dus als je dit leest zou je mij dan een email willen sturen??? :)

XXX

Veronica

Hey Cynthia,

Leuk verhaal en mooie foto's. Zo te lezen is/gaat alles naar wens spprrr.

Jacky Gardenier

Hoi Cynthia,

Fijn dat alles goed gaat en dat je het druk hebt met alles te zien en nieuwe mensen te ontmoeten,we zien uit naar je nieuwe foto,s en verslagen.

Dikke knuf út Niawier,

Jacky en fam.

Cynthia

Bedankt voor de leuke reacties. Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!