floridacynt.reismee.nl

Gearriveerd!

Hallo lieve vrienden en familie,

De lange reis zit er op en ik ben geland op Amerikaanse grond. Bij de vlucht van Amsterdam naar Detroit ontmoete ik Bill. Bill woont aan het de kust van Florida en moest eveneens overstappen op Detroit naar de vlucht richting Orlando. Hij heeft me dan ook begeleid naar het volgende toestel om zo nog 2:30 uur te vliegen naar de eind bestemming.Hij bood me zelfs nog aan om zijn 'bussness class' stoel te nemen. Dit heb ik geweigerd van deze sppr lieve behulpzame man, maar heb hem wel ontzettend bedankt voor alle hulp.

Eenmaal op Orlando Airport (locale tijd 15:00) de Shuttle gepakt naar Vista Way voor de check in. Hier een 'welcome session' gehad en werd ik samen met 3 chineese students naar de appartementen gebracht. Ik woon op 'Patterson Court' en deel daar mijn appartement met 5 Amerikaanse students. Deze studentes verblijven hier al enkele weken dus ben wel een beetje de nieuw komer. Maar dat zal wel wennen. Net zo als het weer

Laughing
. I love the airco!

Vandaag mijn eerste 'Orientation day'. Ben nu op het wachten voor het laatste deel van deze dag, dus zo kreeg ik mooi de gelegenheid iets te schrijven. Morgen 'Orientation day 2' en dan vrijdag zal ik te horen krijgen waar ik precies aan het werk ga op Walt Disney World.

Ik hou jullie op de hoogte!

Veel liefs,

Cynt

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!