floridacynt.reismee.nl

12 Days for departure


Lieve vrienden en familie,

Nog 12 dagen en dan is het de dag van vertrek. Hoedichter de vertrekdatum in zicht komt, hoe meer zin ik heb om te vertrekken. Natuurlijk ben ik ook wel een beetje zenuwachtig voor de grotereis. Want per slot van rekening vlieg je niet elke dag alleen naar de andere kant van de oceaan. Opdinsdag 17 juliis het zo ver.Ik zal vliegen met KLM via Detroit richting Orlando.

08:15 - 10:45*Amsterdam (AMS)- Detroit (DTW)
12:20* - 14:55*Detroit (DTW) - Orlando (MCO).
* locale tijden United States of America.

Naast het regelen van de vlucht moest er natuurlijk veel meer geregeld worden. Zo heb ik me ingeschreven bij de organistatie 'Yummyjobs' (gevestiged in UK) die mij hebben geholpen met alle voorbereidingen. Verzekeringen, huisvesting, verklaring goed gedrag, betalingen en het inschrijven bij de Central Michigan University. Hier heb ik ook een keuze gemaakt in mijn lesprogramma. Ik heb gekozen voor 'Organizational Leadership'. Deze lessen zullen niet de gehele periode dat ik daar verblijf gegeven worden, maar alleen half September tot begin December en dit alleen op dinsdag ochtend.

Naast al de bovengenoemde voorbereidingen ben ik ook erg druk bezig geweest met de aanvraag voor een visa. En vergis je hier niet in, want een toeristenvisum is heel anders dan een werkvisum. Tal van papierwerk en betalingen gingen hier voor af tot datik op dinsdag 3 juli een gesprek had bij de Amerikaanse Ambassade in Amsterdam.

Nu is het bijna zo ver. Er moet nog 1 ding gebeuren en dat is mijn koffer inpakken. En dat ben ik klaar voor het grote avontuur.

Veel liefs,

Cynthia

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!