floridacynt.reismee.nl

Eindstage Orlando/Florida !!!

Geachte lezers,

Mijn naam is Cynthia Boorsma ben 19 jaar en volg momenteel de opleiding 'Management en ondernemerschap Horeca' aan het Friesland College in Leeuwarden. Na het afronden van mijn stage bij NH Naarden vertrek ik op 17 Juli naar Florida voor mijn vervolg en tevens eind stage van mijn opleiding.

Ik ben aangenomen voor Disney International Programs - Disney Academic Exchange Experience with Central Michigan University. Dit zal inhouden dat ik aan het werk zal gaan in de Resort Hospitality in de stad Orlanda (Florida). Het hotel maak deel uit van de parken van Walt Disney World, hierdoor zal ik ook trainingen en cursussen volgen op de Michigan University.

Heb ontzettend veel zin om te beginnen en vind jij het leuk om mij te gaan volgen tijdens de periode dat ik in de Verenigde Staten verblijf? Blijf dan mijn blog volgen.

Veel Liefs,

Cynthia

Reacties

Reacties

Peter Visser

Nou Cynthia wij vonden het ook erg leuk om met je te werken binnen Naarden, je bent een leuke meid die tenminste tegen opbouwende kritiek kan.

Ik wens je heel veel succes in the USA en we gaan je blog zeker in de gaten houden.

Heel veel plezier en succes.





Peter

Ali Boorsma

Dear Cynthea
Ik heb het laatste nieuws gelezen. Het bezoel van je ouders en Max. Super hé. i alles meen ik te concluderen dat het je daar goed bevalt. En morgen ben je jarig. Hartelijk gefeliciteerd. Wat een prachtige leeftijd. Wat maak je op jonge leeftijd al veel mee.
Ik ben ook vaak uitlandig geweest. En zo best ook zoiets willen doen en meemaken. Helaas dat gaat niet meer. Maar ik ben blij met jouw verslagen. Dus leef ik met je mee.
Heel veel liefs en de hartelijke groeten. En natuurlijk een gezellige dag gewenst morgen. Je tante ALI

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!