floridacynt.reismee.nl

EDC

Lieve vrienden en familie,

De tijd vliegt voorbij en de kerst begint al langzaam in zicht te komen. Kerstbomen staan al, nep sneeuw dwarreld al naar benedenen het 'Cinderellla Castle' zit al helemaal in te lichtjes. Is ook niet vreemd natuulijk zijn hier in Disney. Sinterklaas kennen ze hier niet maar daar zullen jullie nu wel druk mee bezig zijn. We hebben wel een andere holiday genaamd; Thanksgiving. Dus eten genoeg hier de komende dagen.

Ook werk ik deze week voor een andere Disney Resort. Namelijk voor Pop Century. Dit komt omdat ik deze week op de 'deployment list' sta. Weer een nieuwe ervaring erbij. Pop Centrury is een van de 'value resorts' van Disney wat weer andere mensen trekt, veel kleine kinderen en alleen maarvakantiemensengeen zakelijke gasten. Dit hotel bestaat uit verschillende area's; the 50's, 60's, 70's, 80's and the 90's. En de muziek is hierdan ook op aangepast. (Weer eens wat anders dandat spaanse gezangaan de hoofd degehele dag).Het is het grootste hotel van Disney en telt 2880 kamers. Het hotel ligt in spiegelbeeld van het nieuwste resort van Disney World namelijk: Art of Animation.

Op 9 November was het eindelijk tijd om de al gekochte kaartjes in September te gebruiken want EDC stond op het programma. Dit festival (Electric Daisy Carnaval) werd gehouden net buiten de stad Orlando en is een festival en kermis in één. We zijn met een groep van 12 mensen in totaal in gepaste outfits natuurlijk die kant op gegaan en het was één groot feest. Artiesten die op traden waren: Sunnery James, Ryan Marciano, Markus Schulz en de avond sloot af met Tiesto.

Nou dat waren de hoogte punten van deze weken wel weer. Ik wens iedereen een fijne Sinterklaasavond en natuurlijk alvast (beetje vroeg maar toch) een prettige kerst!

Heel veel liefs,

Cynthia

Ali Boorsma

k Heb weer met genoegen je reisverhaal gelezen. Is thanksgiving een eetfeest? Ik lach me slap. Je maakt daar zoveel mee. Fantastisch. Ik heb wel wat van de wereld gezien. Maar dat was niets vergeleken bij de mogelijkheden die er nu zijn. Wanneer kom je weer naar Rinsumageest. Dat zal een hele overgang zijn hé.k Wens je alles goeds en Hartelijke groeten ALI B

Je (Grote) broer Max

Ha dus al druk in kerst sfeer bezig. Zal vast erg leuk zijn kerst daar, zou k ook wel wille mee maken. Maar ja ach wij hebbe die oude man nog he xD. Ook wel leuk natuurlijk sinterklaas. Jammer dat je er dan niet bij bent, maar ach jouwn kerst zal vast super zijn ;).
Ow dus niet meer dat spanje/ mexico ? Nou ja ook wel leuk een keer wat anders. Hoop dat de daar ook leuk word, zal vast wel zo zijn. Ow thanksgiving hoor je altijd vaak maar weet nog steeds nie helemaal wat it betekend, nou ja feest dagen zijn altijd leuk.
Owke vet dus naar een feest geweest daar had je al eerder iets over verteld of nie op skype? Lollig jullie daar allemaal in costuum xD. Zal vast heel awesome zijn geweestbmet tiesto aant einde.
Moete wij ook nog een keer samen doen he. Naar een groot feest. (moet alleen ff beetje ouder zijn) maar it moet wel ;)

Jij ook fijne thanksgiving en kerst dagen, en beetje Sinterklaas ;).

Veel plezier nog liefe zus.